ה אני הנוכחי - I AM THAT I AM

 
להיות ה ”אני הנוכחי" הוא להיות בהרמוניה מלאה עם כל מה שהנני.
"כל מה שהנני" אינו רק הגוף הפיסי הגרמי על ההילה שלו ועל השדה האלקטרו-מגנטי שלו, אין הוא רק הגופים האתריים הנעלים המקושרים כל אחד מהם למהות הקיומית של האדם, קרי גוף-נפש גוף-דעת וגוף-רוח ואתר, הוא גם ובעיקר האני המלא, זה שידע להתעלות על כל מסעות הקיום האנושי, שידע לעבור בכל רובד קיומי אפשרי של הגוף ולהכיל ולכייל בתוכו את אותו רסיס נשמה אלוקי הטמון וחבוי בכל אחד ואחת ובעיקר לחיות בשלום ובהרמוניה מלאה האחד עם השני – זה להיות האלוהים הפנימי הפרטי שלי, זה להיות אני במלוא מובן המילה.
להיות "אני הנוכחי", או באנגלית I AM Presence, זה לגדל את הגַן הפרטי הפנימי שלנו, זה לגדל את גן העדן הפנימי והעמוק שבתוכנו; ומתוך הניצוץ האלוקי המתעורר לחיים להאיר באור נהגות רך וזהוב וקריסטלי את כל רובדי הקיום, את כל רובדי המהות האנושית הקיימת, את כל מי שהננו בכל רמות היותנו והווייתנו. זה להשקות את הגֵנים הפנימיים האלוקיים החבויים בנו מיום היותנו באור ובאהבה, בדיוק כשם שחקלאי נאמן ומסור דואג להשקות ולהרוות את הזרעים שהוא זורע בשדותיו, בדיוק כשם שהוא משקה את מטעיו ואת כרמיו – וככל שישקה ביותר מים, קרי ביותר אהבה את אותו גֵן פנימי, כן תפרח האהבה ותגדל ותצמח להיות חמלה ואור; כן תהיה היא מאור לכל אדם ואדם, זרקור, מגדלור המאיר את דרכי האדם בחשכתו.
הניצוץ האלוקי הוא זרע, הוא זרע חבוי בתודעתו הפנימית העמוקה של האנוש, של האדם. וכאשר הוא מתעורר לבסוף, כאשר הוא פונה אל הרוח ומכריז על הווייתו כעל ברה ומוכנה ומזומנה "לשוב הביתה" מטבע הדברים שהיקום נמצא תמיד לימינו, עוזר לו בהתעלות הרוחנית שלו, עוזר לו בניקוי וטהרה של כי גופי מהותו וקיומו, של כל הרבדים הקיומיים של מי שהינו בפועל – לא רק אדם אנוש בשר ודם עור ועצמות וגידים ואיברים, אלא בעיקר אדם שיש לו רובד של גוף רגשי ונפשי שמתנקה ומיטהר, גוף של דעת וגוף של רוח וגוף של אתר שעוברים בדיוק את אותו תהליך שהוא סיזיפי ותובעני לכל הדעות, אך נחוץ והכרחי הוא למען המטרה הנעלה האחת והיחידה – קרב את האדם אל אלוהיו – אל האלוהים הפרטי הפנימי אשר לו.
ואם הצליח ועבר הוא דרך כל התנסויותיו ושיעוריו כפי שמביאים אנו בפניו מכורח "נעשה ונשמע", הרי שהוא מוכן ומזומן להכיל בתוכו את המשמעותי והמאתגר מכל, את הנוכחות הפיסית ממש של האלוהים, של בורא עולם.
וכל זאת מתקיים ומתרחש בכל פאן ופאן קיומי אשר לו, בכל הוויה ומהות שהיא שלו, בכל האושיות שהן שלו, ובעיקר בכל רובדי הקיום הפיסיים הגשמיים והגרמיים כאשר הם לו.
כל מעבר של תהליך שכזה מביא איתו את שיעוריו ואת התנסויותיו. לא כל אדם יכול וראוי לשאת הדרכה כה סיזיפית וכה תובענית כמו זו שלנו, אך כזו המביאה עמה אור ואהבה רבה, סבלנות וסובלנות וחמלה אין קץ. אלו הן לרוב התנסויות לא קלות כלל, והן נעות בכל קשת החוויה האנושית, למן הסבל ועד השמחה הרבה שיש בהם כדי שכרון ועיוורון חושים, למן פרץ של רגשות ותגובות שאינן רציונאליות בפאן הקיומי הגשמי והגרמי התלת-מימדי שלכם ועד להארה המלאה, התובנה באמת ובתמים של מי שהנך.
אדם המקשיב היטב להדרכותינו, אדם היודע היטב להבחין בין כל הניואנסים השונים של דברינו והכוונותינו, הוא זה שבפועל ובשקט ובענווה רבה, הוא זה שיכול ומוכן להתקדם כל פעם צעד אחד צעד, שלב אחרי שלב – עד שהוא מגיע אל הנחלה, עד שהוא מגיע אל נחלת אבות, קרי נחלת אבותיו, קרי שב הוא לבסוף לביתו, קרי מתאחד הוא התאחדות מלאה והרמונית עם האל האחד שהוא בראש וראשונה האל הפנימי שלו, אותו הניצוץ האלוהי אשר היה חבוי בראשית דרכו הרוחנית, כמֵהַ וצמא לשתות מאור ומאהבת היקום.
I AM Presence– זה בדיוק זה! זוהי ההארה במלוא מובן המילה !
זוהי הנוכחות האלוקית הקיימת באדם במלוא היותו, כשהיא נעה וזורמת ומתקיימת בשלום ובהרמוניה מלאה ושלמה עם כל רובדי הקיום שלו.
הארה מלאה פירושה –I AM THAT I AM AND ALL THAT THERE IS, קרי, "אני הנני אני וכל אשר קיים". פירושה להיות במלוא מובן המילה באחדות ובזרימה הרמונית עם ה "אני הנוכחי" שלי, עם האלוה פרטי האישי שלי אותו גידלתי אנוכי באהבה ובחמלה ובאור מתוך תוכי ודרך כל גופיי ורמות הקיום האתריים הגרמיים והגשמיים שלי.
ולהיות ה "אני הנוכחי" זה, יקיריי – ואל תקפצו בבקשה להסיק מסקנות מיידיות של גאווה ויוהרה – זה "להיות האלוהים". ומכאן, יקיריי, הביטוי השגור כל כך בפיכם "אהיה אשר אהיה" אותו אתם מייחסים ביראת שמיים לאלוה צבאות עולם. "אהיה אשר אהיה" הוא אתם! הוא האלוהים והוא אתם – בו זמנית!!!
וזוהי מלוא המשמעות של "חיים כמו מעלה כן מטה" – חיים המתקיימים במימדים שמעבר למימד השלישי בו הנכם
מתקיימים כיום.
זוהי מלוא המשמעות של ההתעוררות הרוחנית הגלובאלית והאנושית, שלכם, ועל כך, יקיריי, אני
מבקש לברך –
מבקש הנני לברך אתכם בברכתי לאמור:
"מי ייתן ותראו את ההארה הפרטית שלכם. מי ייתן ותראו את האלוהים שבתוככם ותהיו אתם עצמכם אור לעמים, אור לעצמכם ולכל אשר לכם".
ברוכים היו יקיריי באשר הנכם, ברוכים היו קוראים יקרים.
שלכם, אבלון.